Tijd voor betekenis,

wij zijn VOOR.

Over VOOR

Steeds meer organisaties streven ernaar om een positieve impact op de maatschappij te maken. Zij stellen het belang van klant en samenleving centraal. De focus verschuift van aandeelhouderswaarde naar maatschappelijke waarde. Natuurlijk blijft een gezonde bedrijfsvoering essentieel, het is echter steeds minder een doel op zich. Dat vraagt om het juiste type leiders. VOOR verbindt leiders en organisaties die van betekenis willen zijn.

Versterk je organisatie samen met VOOR

‘Tijd voor betekenis’ is ons leidend principe, in het belang van een succesvol werving- en selectietraject én om organisaties en kandidaten te ondersteunen hun ambities te realiseren. Alleen organisaties die van betekenis zijn voor de samenleving kunnen duurzaam succesvol (en succesvol duurzaam) zijn. Betere organisaties, betere leiders, een betere wereld, daar zijn we VOOR. 
 

De ideale kandidaat in beeld

We verdiepen ons in de organisatie, de context en de positie en vormen zo een scherp beeld van de ideale kandidaat. Daarnaast kijken we naar de VOORfactoren: de ambitie om van betekenis te zijn, (zelf)reflectief vermogen en positieve energie en gedrevenheid om het verschil te maken. Al onze kandidaten voldoen aan deze basiskenmerken van goed leiderschap. Juist door de VOORfactoren mee te wegen, kunnen we geregeld kandidaten voordragen die ‘op papier’ een minder vanzelfsprekende keuze leken maar in de praktijk verrassend goed blijken te passen. 
 

Een laag dieper in elk gesprek

Wat beweegt iemand? Wat drijft een organisatie? In gesprek met opdrachtgevers en kandidaten vragen we door. Uit oprechte nieuwsgierigheid. En vanuit de overtuiging dat het elk werving- en selectietraject ten goede komt. Wat geeft je leven en werk betekenis, waar gaat je hart sneller van kloppen? Zo kunnen we nog beter beoordelen wie waar het beste op z’n plek is. Wij plannen ook tijd en ruimte in voor een kort reflectiemoment in onze (voor)selectiegesprekken, een prettige en effectieve manier om een laag dieper te gaan. Een echt open gesprek opent ook nieuwe mogelijkheden voor een verrassende match. Daarom maken wij ‘tijd voor betekenis’.

VOORfactoren

  • De ambitie om van betekenis te zijn door positieve impact te maken op de wereld, passend bij de ambitie van de organisatie

  • Zelfbewust/(zelf)reflectief. Verbonden met jezelf, de organisatie en de wereld. Speelt in op trends en ontwikkelingen. Geloof in eigen kracht. In staat kritisch naar jezelf te kijken en je kwetsbaar op te stellen. Staat voor continue ontwikkeling van jezelf en de organisatie.

  • Gedreven. Brengt positieve energie in, inspireert en heeft de kracht om daadwerkelijk het verschil te maken.
     

Samen van betekenis zijn

VOOR is gestart in 2013. We zijn een netwerk van zelfstandige partners die nauw samenwerken. Een gezamenlijk kantoor en overhead hebben we niet, we kunnen prima zonder. Dit resulteert in scherpe tarieven én vooral in een persoonlijke aanpak van eerste intake tot uiteindelijke benoeming. Onze ervaren partners, allen zelfstandig ondernemers binnen onze formule, brengen elk hun eigen deskundigheid, netwerk en specialisatie in. Gezamenlijk staan we voor brede ervaring in zorg, onderwijs, overheid en non-profit. We delen oprechte interesse in wat mensen en organisaties drijft. Onze ambitie is om samen van betekenis te zijn voor opdrachtgevers, kandidaten en de maatschappij. In ons dagelijks handelen staan onze drie kernwaarden centraal: delen, vertrouwen en ondernemen.
 

VOORbeeld-verkiezing

Onze ambitie is om met werving en selectie van betekenis te zijn, voor organisaties, voor kandidaten, voor de maatschappij. Dat werkt verbindend, merken we. Uit die ambitie is ook het VOORbeeld ontstaan: elk jaar geven we 10% van onze volledige omzet aan projecten waar de wereld mooier van wordt. Naar welke projecten het geld gaat, dat wordt bepaald in de VOORbeeld-verkiezing.

Inspiratie voor werving en selectie voor jouw organisatie?

Ontdek hoe we van betekenis kunnen zijn met werving en selectie voor jouw organisatie. Maak vrijblijvend een afspraak voor een verdere kennismaking.

Neem contact met ons op.